Vernieuwde website

Welkom op onze vernieuwde website. De belangrijkste aanleiding hiervoor was het kunnen bieden van een laagdrempelige mogelijkheid voor professionals om hun CJG-informatiebank te optimaliseren. Wij hopen dat u ons helpt de informatie waar u dagelijks mee werkt te verrijken. Dat kan nu eenvoudig door uw ideeën en opmerkingen door te geven via het formulier. Of anders  door de helpdesk te bellen. En wij zijn nu al bezig om het nog eenvoudiger te maken om uw ideeën voor de CJG-informatiebank door te geven.

Duidelijke informatie voor gemeenten
Verder is deze website duidelijker ingedeeld zodat informatie gemakkelijk is te vinden. Wij hopen dat gemeenten overtuigd worden om gebruik te maken van de CJG-informatiebank voor hun online CJG. Want het is juist in het belang van ouders en opvoeders dat zij op alle online CJG’s dezelfde informatie vinden. En er zijn nog veel meer voordelen. En houd website in de gaten te want u kunt regelmatig op de homepage een blog vinden van een persoon die werkzaam is in de jeugdsector.