Samen betrouwbare filmpjes ontwikkelen met de stem van ouders centraal

Hoe mooi is het als ouders altijd en overal dezelfde, betrouwbare filmpjes kunnen raadplegen over opvoeden? Die ambitie pakken acht organisaties met elkaar op. We ontwikkelen gezamenlijk filmpjes over onderwerpen waar ouders de meeste vragen over hebben, bijvoorbeeld pesten, brutaal gedrag en gezond leven. Op die manier kunnen we met elkaar goed beeldmateriaal voor ouders ontwikkelen dat iedereen kan gebruiken en verspreiden. Bijvoorbeeld tijdens consulten, via social media of ander (online) contact met ouders. Wil je ook meedoen? Lees het projectplan hier. Over de inhoud van de filmpjes lees je meer in de flyer.

De initiatiefnemers over de filmpjes

Samenwerkingspartners

JGZ Kennemerland, GGD Hollands Noorden, GGD Zaanstreek Waterland, CJG Rijnmond, GGD regio Utrecht, GGD Amsterdam, GGD Groningen.

Nieuwe samenwerkingspartners zijn: GGD Noord Oost Gelderland, GGD Hart voor Brabant, JGZ Almere/GGD Flevoland en GGD Brabant-Zuidoost.

Heb je interesse om mee te doen? Bel of mail ons!

Deel de flyer met collega’s en neem contact op met Juliette van der Wurff via juliette@stichtingopvoeden.nl of 06 11 61 71 82.

contact@stichtingopvoeden.nl

We zijn ook bereikbaar via Twitter en te volgen via LinkedIn.