Ons aanbod

Stichting Opvoeden.nl biedt betrouwbare informatie over opvoeden, opgroeien en gezondheid aan ouders, jongeren en kinderen. Dat doen we via onze websites opvoeden.nl, infovoorjou.nl en mediaopvoeding.nl. Maar ook andere organisaties en gemeenten en organisaties kunnen onze informatie gebruiken en aanbieden via hun eigen kanalen. Dit is wat wij bieden:

Betrouwbare opvoedinformatie

Wij bieden betrouwbare adviezen en tips over opvoeden, opgroeien en gezondheid. Deze worden voortdurend getoetst door wetenschappers, professionals uit de praktijk en we krijgen feedback van ouders, jongeren en kinderen.
Lees meer over de informatie die wij bieden.

Websites voor ouders, jongeren en kinderen

Onze informatie is te vinden via opvoeden.nl (voor ouders), infovoorjou.nl (voor jongeren) en mediaopvoeding.nl (de vraagbaak voor ouders over mediaopvoeding).
Lees meer over deze websites.

Opvoedinformatie gebruiken en publiceren

Onze opvoedinformatie is gratis beschikbaar en wordt bijvoorbeeld gebruikt door medewerkers van het CJG, wijk- of jeugdteam van een gemeente. Via onze websites worden bezoekers ook verwezen naar jeugdhulp bij hen in de buurt als zij hier behoefte aan hebben.
Lees meer over de mogelijkheden.

Bel ons voor advies op maat

088 - 11 80 200

Onze relatiebeheerder Hannie Quak vertelt je graag wat er mogelijk is voor jouw organisatie.