Zo gebruik je zelf de informatie over opvoeden en opgroeien

Je kunt de informatie over opvoeden, opgroeien en gezondheid op verschillende manieren gebruiken:

Hier zie je de mogelijkheden voor jouw organisatie kort in beeld.

Lokaal aanbod van jeugdhulp toevoegen aan onze landelijke websites

Als gemeente of andere jeugdhulporganisatie kun je het lokale hulpaanbod toevoegen aan opvoeden.nl en infovoorjou.nl voor ouders en jongeren die extra ondersteuning nodig hebben. Zo worden ze snel doorverwezen naar de juiste jeugdhulp bij hen in de buurt. In deze korte animatie zie je hoe dat werkt:

Interesse in deze mogelijkheid? Neem contact met ons op voor meer informatie of vraag direct een gratis proefaccount aan (dat ook gratis blijft als je gebruik gaat maken van deze mogelijkheid!).

Verwijzen naar onze landelijke websites

Je mag natuurlijk op alle mogelijke manieren linken naar artikelen op de landelijke websites, bijvoorbeeld vanaf je website of vanuit updates via social media. Verwijs je naar de homepage van deze websites? Dan mag je onze banners gebruiken:

Onze informatie publiceren binnen je eigen website

Wil je alle informatie over opvoeden en opgroeien binnen je eigen website publiceren met behoud van je eigen huisstijl? Dat kan!

De leverancier van je website kan zorgen voor de koppeling tussen jouw website en onze content. Dan worden alle artikelen voortaan automatisch getoond binnen je eigen website, inclusief de laatste wijzigingen en updates. Je kunt ook kiezen voor een selectie van artikelen. Wil je weten hoe dit precies werkt? Neem dan contact met ons op of vraag direct een proefaccount aan. In dit overzicht zie je welke leveranciers bekend zijn met het afnemen van de informatie.

Voorwaarden voor het gebruik van onze informatie

Kort samengevat zijn onze voorwaarden:

1. Onze informatie mag worden gebruikt in een gratis (digitale) toepassing. Je mag dus geen geld vragen voor onze content of deze doorverkopen.
  2. Je mag onze informatie niet wijzigen, omdat wij dan niet meer kunnen instaan voor de kwaliteit en betrouwbaarheid daarvan. Heb je wijzigingsvoorstellen? Laat het ons dan vooral weten!
  3. Als je onze informatie ongewijzigd gebruikt, mag je ook ons keurmerk erbij vermelden.

Lees de volledige voorwaarden voor het gebruik van de gevalideerde content van de Stichting Opvoeden.nl.

We adviseren je graag (gratis en vrijblijvend)

Wil je graag meer informatie of advies over welke mogelijkheid het beste past bij jouw organisatie? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag verder.

Bel ons voor advies op maat

088 - 11 80 200

Onze relatiebeheerder Hannie Quak vertelt je graag wat er mogelijk is voor jouw organisatie.

Probeer ons beheerportaal uit!

Via ons beheerportaal kun je betrouwbare opvoedinformatie publiceren via je eigen website of app. Vraag vandaag nog een gratis proefaccount aan!

Aanvragen proefaccount

portret Jannie Visscher

Jannie Visscher, wethouder Jeugd, gemeente Eindhoven:

'We helpen ouders door te vertellen waar je de betrouwbare opvoedinformatie van Opvoeden.nl kunt vinden. Informatie is er in overvloed, maar je wilt als ouder zeker weten dat je goed zit. Dat je er ook lokaal aanbod in jouw buurt kunt vinden, is natuurlijk prachtig.'