Zo zijn we georganiseerd

Wij zijn een kleine organisatie met een groot netwerk. Ons netwerk helpt ons met het maximaal benutten van de beschikbare kennis en expertise uit wetenschap en praktijk. Lees meer over hoe we werken.

Financiering en verantwoording

De Stichting Opvoeden.nl is een maatschappelijke organisatie zonder winstoogmerk en wordt gefinancierd door het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport. De Raad van Toezicht houdt toezicht op het beleid van het bestuur en de algemene gang van zaken in de stichting. De beloning van de leden van de Raad van Toezicht is beperkt tot een onkostenvergoeding. De directeur-bestuurder wordt door de Raad van Toezicht aangesteld en staat op de loonlijst van de stichting. Voor de overige medewerkers dient de CAO gemeenten als richtlijn bij beloning. Meer informatie vind je in het Programma van Eisen van de VNG, het jaarverslag van 2016 en de resultaten van het derde kwartaal 2016.  Ons RSIN en KvK-nummer staan op de contactpagina.

Stichting Opvoeden.nl is sinds 1 januari 2016 in het bezit van de ANBI-statusanbi_fc

Ons team

Van links naar rechts:

Melissa Bastiaan, contentmanager, melissa@stichtingopvoeden.nl

Roxanne Sebes, communicatiemedewerker, roxanne@stichtingopvoeden.nl

Els Verkerk, directeur-bestuurder, els.verkerk@stichtingopvoeden.nl

Simon van der Werf, functioneel applicatiebeheerder simon@stichtingopvoeden.nl

Raad van Toezicht

De Raad van Toezicht bestaat uit drie wethouders met een portefeuille in het sociale domein.

Van links naar rechts:

Jannie Visscher wethouder gemeente Eindhoven

René Peeters (voorzitter) wethouder gemeente Almere

Els Verkerk (directeur-bestuurder)

Nadya Aboyaakoub-Akkouh wethouder gemeente Nijkerk

Gemeenten adviseren vanuit de Gebruikersraad

Het werk van de Stichting Opvoeden.nl wordt mogelijk gemaakt door de gemeenten. Ons werk is belangrijk voor gemeenten, omdat zij verantwoordelijk zijn voor de jeugdhulp en informatie een belangrijke bouwsteen is voor preventie. Daarom denken gemeenten met ons mee over lopende zaken en ontwikkelingen.

Op dit moment zijn de volgende gemeenten vertegenwoordigd in de Gebruikersraad: Amsterdam, Groningen, Súdwest-Fryslân, Hengelo, IJsselstein, Krimpen aan de IJssel, Leeuwarden, Nijmegen en Staphorst.

Wil je namens je gemeente deelnemen aan de Gebruikersraad? Dan kun je het beste even rechtstreeks contact opnemen met directeur Els Verkerk (els.verkerk@stichtingopvoeden.nl, 06-50298271). Je bent van harte welkom!

contact@stichtingopvoeden.nl

We zijn ook bereikbaar via Twitter en te volgen via LinkedIn.

Nadya Aboyaakoub-Akkouh, wethouder Nijkerk:

'De online informatie moeten wij relateren aan de praktijk. Daarom betrekken we ouders, jongeren en kinderen bij de ontwikkeling ervan.'